Friday on a friday!

Jag är trött som ett as idag, tack Liza! ;)

Gårdagen var mycket underhållande på alla sätt och vis. Den slutade aningen abrupt dock, men i det stora hela mycket bra! Jag skulle ju ta reda på svaret till om det är en myt eller ej angående modellers intelligens. Och jag kan inte annat än säga att dessa varelser är lika smarta/dumma som oss andra. En  salig blandning med andra ord. Nu ska jag krypa ner i soffan och dega till tusen. Vi hörs imorgon!


Puss, Puss, Puss!



Frida

Kommentarer
Postat av: Mattias

gooomorgon zlidas :D har ni sovit gott nudå? o vilat upp er inför helgen?=) vilken min du har fått till där friday den är ju fantastisk haha :D

2009-05-09 @ 10:58:19
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0