Gone

Godmorgon! Eller god eftermiddag passar kanske bättre. Jag kom nyss hem från jobb och känner mig MYCKET seg! Det blir antagligen lite segt med bloggandet denna veckan och det får jag (vi) be om ursäkt för. Frida packade sina väskor, lämnade mig och hamnade på Öland. Själv åker jag till Paris och Cheng är också ute på äventyr. Tur att laptopen finns till hands. Jag ska försöka uppdatera när jag har tid :) det är ett löfte. Vad roligt att många gillade mina kläder. Det är bättre att ni mailar mig på [email protected] så får ni all info ni vill ha. Bilder på dsquared-jackan ska jag försöka fixa så snart som möjligt. Tröjorna as well. Nu är det dags för powernap, dusch och packning. Vi hörs i PAR(ad)IS.



Peace and love Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

USSSSSCH VAD SMAL DU ÄR!!!! :( Man blir orolig ju

2009-05-12 @ 16:24:53
Postat av: Mattias

vaaa har ni dragit? o lämmnat mig kvar här i ett soligt men sköönt göteborg? va är det för stil :/

2009-05-12 @ 17:04:59
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: mig

vad gör frida på öland? Vart är cheng? :)

2009-05-12 @ 18:03:54
Postat av: Mattias

kom hem nu :P den här bloggen är så tråkig utan er :/

2009-05-14 @ 16:46:34
Postat av: Anonym

e du juliette?

2009-05-17 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0