Kvällens planer

Hej hej bloggen! Det var ett tagsedan jag satt här och skrev så jag tycker det börjar bli lite dags igen. Mår ni bra? Själv är jag på superbra humör. Att se både Liza och Frida kvittra här hemma som små fåglar, får mig att må bättre än bäst! Ikväll blir det dans och spring på stan, jag vet dock inte om jag ska stanna hemma med frugan eller offra mig och följa med. Man blir ju lite sugen när man ser alla underbara bilder från den senaste utgången...men hemmamys är trots allt det bästa! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva en dag som denna. Det har inte hänt överdrivet mycket spännande (eller jo det har det ju) men det måste jag tyvärr hålla tyst om...tills vidare! ;) Jag tänkte att jag skulle väcka mina små pinglor (som förvånadsvärt fortfarande ligger och kramas i sängen). Kaffet är färdigt och bullarna ligger på bordet.

Se så söta de är!

Peace and love!
// Cheng

Kommentarer
Postat av: carro

naaaaw va gulliga dom är

2009-05-09 @ 14:19:03
Postat av: E

Sötnosar.. Ni ser så mysiga ut när ni sover!

2009-05-09 @ 14:20:15
Postat av: Anonym

Hahahahahhaha... Har någon spillt vatten i sängen eller är det kanske någon som har kissat ner sig???

2009-05-09 @ 14:29:56
Postat av: Feministen

jag undrar detsamma. Har du kissat på dig Frida? Var ska ni ikväll? Det ade varit kul å se er i "verklighet" hehe puss puss

2009-05-09 @ 15:06:11
Postat av: Mattias

aaaaaw se så sött dom små liven sover haha :D

2009-05-09 @ 17:11:56
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: Mig

Enligt säkra källor så är det inte Frida som orsakat de där fläckarna utan självaste Liza. Så Liza, vad är det egentligen vi ser?

2009-05-09 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0