skottkärra!

Jag fick lära mig en bra grej på Öland som jag tänkte dela med mig av till er.

Hur ofta händer det inte att någon av ens polare blir allt för fulla och knappt kan gå? Då har man inte mycket annat val än att bära runt på dessa personer, och alla råkar inte vara lätta som fjädrar. Så varför inte göra som de gör på landsbygden? Blir någon för full - hämta fram skottkärran, lägg personen ifråga där och kör. Enkelt, smidigt och snabbt! Förstår ni hur härligt det hade varit om det fanns uthyrningar för skottkärror nära stället man är på? Det här är helt klart en av de bästa idéerna jag haft!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mattias

friday vilken lysande ide :P du kommer ju bli stormrik på den hihi=)

2009-05-20 @ 09:34:47
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: Mattias

vaa har hänt med bloggen är den övergiven?

2009-05-25 @ 17:17:57
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: Pia

Är bloggen nerlagd?

2009-05-26 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0