Tillbaka till verkligheten!

Nu är jag tillbaka, ett avbrott ute på landet gjorde mig gott men nu är det dags att gå tillbaka till de vardagliga rutinerna hemma och en av de saker är just att skriva i bloggen. Jag hoppas att ni inte tröttnat på oss under den långa period vi alla varit borta. Vi har varit allt för upptagna på våra resor för att ha en chans att blogga, men vi ska göra vårt bästa för att ta igen allt vi missat. Liza är på ingång och kommer att vara tillbaka i Svea imorgon, Cheng är tillbaka senast på torsdag.

Jag önskar att jag hade haft något spännande att berätta, men som de flesta kanske vet så händer det inte allt för mycket på landsbygden. Och min vistelse där har endast bjudit på slappa dagar i solen med bra böcker.

Jag återkommer senare - Puss på pannan!



Frida

Kommentarer
Postat av: Gordon

Vi ska köra Gokart

2009-05-19 @ 18:38:46
Postat av: Frida

Haha, när? :)

2009-05-19 @ 20:08:35
URL: http://zlidas.blogg.se/
Postat av: Mattias

neeej va härligt :D vällkomna tbx =)

2009-05-19 @ 20:55:07
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0